Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Op zoek naar een spreker die commerciële mozart-uiting gruwel vindt

  • Edwin van Mossel

    Geachte Heer / Mevrouw,

    Het televisieprogramma NSE is op korte termijn (morgen interviewen), op zoek

    naar een rechtgeaarde Mozartliefhebber die de commerie/uitbuiting van Mozart

    die al heeft plaatsgevonden, en nog steeds plaatsvindt, een regelrechte

    verschrikking vindt. De heer of dame zou het natuurlijk ook geen enkel

    probleem vinden om dit op camera onder woorden te brengen. Misschien weet u

    een gegadigde die ons morgen te woord wil staan?

    In afwachting van uw antwoord,

    Edwin van Mossel

    Verslaggever NSE

    035 677 1277

  • henke

    Wolferl/Melvin??

    Iets voor jou?

    Henke

  • fred

    Ik wil wel hoor!

    Sterker nog; voor een paar duizend euro zeg alles wat jullie me voorkauwen.

    Ik bedoel, als ze ergens weet hebben van de verschrikkingen van de commercie is het wel bij die gladjakkers van Talpa….

  • BastiaanJan van Vliet

    Ik neem aan dat dit al achter de rug is, maar ik bied mij bij deze aan.

    Met vriendelijk groet, BastiaanJan van Vliet

  • Frédéric Erb

    Beste,

    Gezien het feit dat Wolgang 250 jaar geleden geboren werd, ons een ongelooflijk repertoire heeft nagelaten, dat nog steeds wordt nagefloten en zelfs nagezongen (zie bel tones), is mijn mening toegedaan dat hij zijn verjaardag dubbel en dik verdiend heeft. Wie zal zich binnen een kleine tien jaar nog een Michael Jakson en andere rare kronkels van de moderne muziek nog herinneren? Onze Mo heeft de muziekwereld zodanig geïmpregneerd dat hij voor altijd zal vereeuwigd zijn, vooral zijn muziek. Hij zal het misschien niet beseft hebben, maar zelfs mijn kinderen (van 8 en 5, de eerste Mozart encounter was op 1 en 2 jarige leeftijd) zeggen dat hij super COOLE muziek heeft, en zij houden niet eens van klassiek (nog niet!). Hij is niet mijn favoriete componist maar hij blijft één van de belangrijkste en invloedrijkste mensen (ja het was een MENS) in de muziekwereld!

    Ik zal er nog lang van genieten!!!!

    Met vriendelijke groeten,

    Frédéric Erb

  • rudi

    Hier kan ik me volledig in vinden. Mozart was geniaal. Er was er maar 1 genialer.

    J.S.B.

  • henke

    Zullen we Loed hier dan maar tussen zetten?

    MO, JSB, LOED.

    H